Spørgsmål og Svar - FAQ
EAN Betaling til WooCommerce

Funktioner

Funktioner

Sender pluginnet E-faktura?

Pluginnet håndterer ikke selve udsendelsen af E-faktura, så hvis du ikke har sendt en E-faktura til kunden, så modtager du ikke betaling for ordren.

Pluginnet håndterer modtagelse af EAN oplysningerne, så du kan sende en E-faktura. Det står beskrevet når man køber pluginnet, samt i dokumentationen.

Funktioner

Hvordan sender jeg automatisk E-faktura?

Hvis du skal have automatisk udsendelse af E-faktura skal du anvende IEX (https://iex.dk) eller StoreBuddy (https://storebuddy.dk).

Du kan læse mere om integrationerne på disse links

Hvis du ikke ønsker at anvende IEX eller StoreBuddy kan du afsende E-faktura manuelt således her:

Funktioner

Kan jeg bede om en "Referenceperson" sammen med EAN-nummeret under købet?

Ja, der er mulighed for at bede om at kunden angiver referenceperson under købet. Du kan selv bestemme om det skal være påkrævet eller valgfrit.

Funktioner

Kan jeg anmode om et "Rekvisitionsnummer" sammen med EAN-nummeret under købet?

Ja, der er mulighed for at bede om at kunden angiver rekvisitionsnummer under købet. Du kan selv bestemme om det skal være påkrævet eller valgfrit.

Funktioner

Kan jeg kontrollere ordre status for EAN-ordrer?

Ja, pluginnet har en indstilling, som giver dig mulighed for nemt at styre status for ordren, når den er placeret i din webshop.

Funktioner

Hvilke oplysninger vises på WooCommerce ordrer emails der sendes til kunden?

EAN-nummeret sammen med referencepersonen og rekvisitionsnummeret bliver vist på WooCommerce ordrer e-mails.

Licens

Licens

Er det et abonnement?

Licensen er et årsabonnement. Abonnementet fornyes automatisk hvert år.

Licens

Hvad dækker licensen?

  • alle opdateringer der udgives til pluginnet
  • funktionaliteten der indhenter data EAN og CVR data
  • e-mail support
Licens

Kan jeg opsige min licens?

Du kan til enhver tid opsige din licens via My Account hvor du kan opsige dit abonnement.

Licens

Hvad sker der ved opsigelse?

Hvis du opsiger din licens vil den fortsætte indtil den næste dato den skulle fornyes og herefter ophøre.

Når licensen ophører vil du ikke længere

  • modtage opdateringer til pluginnet
  • kunne indhente EAN og CVR-data
  • data som allerede er indhentet forbliver i dit system
Licens

Kan jeg få adgang til faktura?

Faktura udsendes sammen med mails for køb og fornyelse. Du kan til enhver tid downloade faktura via My Account.

Licens

Hvor finder jeg min licens?

Hvis du har slettet eller mistet mailen med din licens nøgle i, kan du genfinde din licens under API Keys

Licens

Hvor kan jeg downloade pluginnet?

Hvis du har brug for at downloade pluginnet igen, kan du hente det via API Downloads

Support

Support

Sidder jeres support i udlandet?​

Vores support sidder i Danmark og forstår både Dansk og Engelsk og har alle årelang erfaring med WordPress og WooCommerce

Support

Hvad dækker supporten?

Supporten dækker hjælp til brug af pluginnet og rådgivning ift. opsætning af pluginnet.

Supporten tilbydes som mailsupport via vores supportsystem.

Support

Kan jeg få telefonsupport?

Nej, vi tilbyder ikke telefonsupport eller anden live-support som f.eks. skærmdeling.

Support

Hvad dækker supporten ikke?

  • Telefonsupport eller anden live-support som f.eks. skærmdeling
  • Specialopsætninger
  • Specialtilpasninger
  • Udvikling og integration ift. din eksisterende opsætning
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.