Spørgsmål og Svar - FAQ
EAN Betaling til WooCommerce
Funktioner
Sender pluginnet E-faktura?
Pluginnet håndterer ikke selve udsendelsen af E-faktura, så hvis du ikke har sendt en E-faktura til kunden, så modtager du ikke betaling for ordren.
Pluginnet håndterer modtagelse af EAN oplysningerne, så du kan sende en E-faktura. Det står beskrevet når man køber pluginnet, samt i dokumentationen.
Hvordan sender jeg automatisk E-faktura?
Hvis du skal have automatisk udsendelse af E-faktura skal du anvende IEX (https://iex.dk) eller StoreBuddy (https://storebuddy.dk).
Du kan læse mere om integrationerne på disse links
- https://www.yanco.dk/e-fakturaer-med-woocommerce-ean-payment-gateway-og-iex-integration/
- https://www.yanco.dk/e-fakturaer-ean-woocommerce/
Hvis du ikke ønsker at anvende IEX eller StoreBuddy kan du afsende E-faktura manuelt således her:
Kan jeg bede om en "Referenceperson" sammen med EAN-nummeret under købet?
Ja, der er mulighed for at bede om at kunden angiver referenceperson under købet. Du kan selv bestemme om det skal være påkrævet eller valgfrit.
Kan jeg anmode om et "Rekvisitionsnummer" sammen med EAN-nummeret under købet?
Ja, der er mulighed for at bede om at kunden angiver rekvisitionsnummer under købet. Du kan selv bestemme om det skal være påkrævet eller valgfrit.
Kan jeg kontrollere ordre status for EAN-ordrer?
Ja, pluginnet har en indstilling, som giver dig mulighed for nemt at styre status for ordren, når den er placeret i din webshop.
Hvilke oplysninger vises på WooCommerce ordrer emails der sendes til kunden?
EAN-nummeret sammen med referencepersonen og rekvisitionsnummeret bliver vist på WooCommerce ordrer e-mails.
Licens
Er det et abonnement?
Licensen er et årsabonnement. Abonnementet fornyes automatisk hvert år.
Hvad dækker licensen?
- alle opdateringer der udgives til pluginnet
- funktionaliteten der indhenter data EAN og CVR data
- e-mail support
Kan jeg opsige min licens?
Du kan til enhver tid opsige din licens via My Account hvor du kan opsige dit abonnement.
Hvad sker der ved opsigelse?
Hvis du opsiger din licens vil den fortsætte indtil den næste dato den skulle fornyes og herefter ophøre.
Når licensen ophører vil du ikke længere
- modtage opdateringer til pluginnet
- kunne indhente EAN og CVR-data
- data som allerede er indhentet forbliver i dit system
Kan jeg få adgang til faktura?
Faktura udsendes sammen med mails for køb og fornyelse. Du kan til enhver tid downloade faktura via My Account.
Hvor finder jeg min licens?
Hvis du har slettet eller mistet mailen med din licens nøgle i, kan du genfinde din licens under API Keys
Hvor kan jeg downloade pluginnet?
Hvis du har brug for at downloade pluginnet igen, kan du hente det via API Downloads
Support
Sidder jeres support i udlandet?
Vores support sidder i Danmark og forstår både Dansk og Engelsk og har alle årelang erfaring med WordPress og WooCommerce
Hvad dækker supporten?
Supporten dækker hjælp til brug af pluginnet og rådgivning ift. opsætning af pluginnet.
Supporten tilbydes som mailsupport via vores supportsystem.
Kan jeg få telefonsupport?
Nej, vi tilbyder ikke telefonsupport eller anden live-support som f.eks. skærmdeling.
Hvad dækker supporten ikke?
- Telefonsupport eller anden live-support som f.eks. skærmdeling
- Specialopsætninger
- Specialtilpasninger
- Udvikling og integration ift. din eksisterende opsætning